GLEE!

2011-12-08 / 16:06:24 / serier/filmer / 0 kommentarer
Glee 3x07 - I kissed a girl
Ett jätte bra avsnitt! Santana kommer äntligen ut ur garderoben. Säger man så? Ja det gör man. Tror jag. haha. I alla fall, hennes föräldrar tar det bra men inte hennes mormor. Hennes mormor slänger ut henne och säger att hon aldrig mer vill se henne. Bölade nästan :( Så sjukt synd om henne! Brittany vann valet. Brydde egentligen inte mig vem som vann. Gillar kurt och Brittany lika mycket. Awesome låtar i avsnittet! Ja, det var ett av dom bästa avsnitten enligt mig iaf!
Glee 3x08 - Hold on to sixteen
ÅH, så bra!!! Fan vad jag älskade detta avsnittet. Sectionals är igång, vill inte spoila vem som vinner. Men troubletones och new directions tävlar mot varandra. Båda var lika bra enligt mig.
Awesome låtar här med! Speciellt den sista. Mike's pappa går äntligen med på att Mike ska få följa sina drömmar och bli dansare och inte doktor. Grät som fan! Quinn "växte" verkligen i detta avsnittet. Börjar gilla henne igen alltså, hon var helt lost innan ju! Det verkar som om Mercedes, Santana, Brittany och hon random tjejen kommer tbx till new directions! HUR BRA?! Grät som fan, typ. Och hur roligt är det att se att Rachel och Santana äntligen kommer överens? OCH, SAM ÄR TBX! YEEES! ÅH! ♥ LÖVE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0