I have loved you for a thousand years

2011-12-01 / 21:33:54 / Allmänt / 0 kommentarer
Har snackat med Hilda och Josephine på facebook, sen kom jag på att vi hade engelska glosor till i morgon. Har övat lite på dom nu, men det possitiva med att vara serie/film/musik/engelska beroende är att man lär sig otroligt mycket engelska. Vilket höjer betygen, eller hur? Jag får ut mycket av mina instressen jag.

Annars då? Ingenting faktiskt. Har suttit och kollat runt på cdon.com på massa olika saker. Ska helt klart beställa one direction skal till iPhonen när det kommer ut, ska beställa killer också! Har även lyssnat på BD soundtracket en del, har blivit överberoende av twilight. Typ som jag var i början hehe. :')

Engelska prov nästa vecka, bästa proven av dom alla. I morgon kanske jag sover med Jozzan om jag kan. Helgen blir lugn, är ganska trött. Allmänt trött. Blir en helg full med serier, filmer (TWILIGHT) och böcker. Ska läsa cirkeln så fort jag har läst ut hungerspelen! Nu ska jag bada, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0