It won't be snowing after all

2011-12-21 / 20:01:56 / Allmänt / 0 kommentarer


fick ju mina betyg igår, jag är faktiskt ganska nöjd ändå! Bättre än jag hade förväntat mig. Det är ju ändå första betygen så jaja! Det jag inte är nöjd med får jag ju jobba upp bara! Inte så mycket att oroa sig för. Jag älskar skolan, men orkar samtidigt inte lägga ner all min tid på att plugga osv om ni förstår? :)

Har läst ut boken nu, riktigt bra var den! Ni måste läsa den! Längtar tills nästa kommer ut! Men nu sitter jag och skriver på vår bok, lyssnar på musik och pratar med Hilda om vem som kan vara 'A' i pretty little liar. Längtar tills det börjar! Men ska skriva färdigt nu, sen kommer väl resten av familjen snart hem också jag kan äta någongång. Och kanske springa, är ju jätte mörkt ute men får se! Kyss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0