Ít's like an angel came by and took me to heaven

2011-12-17 / 19:31:51 / Allmänt / 1 kommentarer
Hej sweeties, sorry för att jag inte har skrivit. Men stack till väla igår direkt efter skolan med Nicci, Ida och Annie. Hade super roligt och hittade klänning till avslutningen så det är bra! Sen sov vi hos Annie, super mysigt. Kollade gossip girl, snackade, åt godis, och kollade Justin's film, lockade håret på varandra och fixade oss och fotade och mycket mer roligt! Somnade väl runt halv sex imorse, och sen hämtade pappa mig vid elva och körde mig till Maria, vilket tog en halvtimme för att vi inte hittade.

Vi hade mysteriet på greveholm maraton, Jag, Maria och Hilda. Haha, älskar den! Var i alla fall jätte roligt, gick även ut och kollade på Marias grisar, och nu luktar jag gris... bokstavligt!
Pappa hämtade mig runt sex och körde mig hem, så nu ska jag snart hoppa i ett bad sen blir det secret circle som har börjat igen! Pussen ♥



vilken klänning? ;)

Kommentarer
Postat av: emmy&emma

vart har du köpt den gråa klänningen ? :)

2011-12-17 @ 20:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0