live, live for me. Be brave.

2011-12-15 / 20:58:30 / Allmänt / 0 kommentarer
Nu har jag duschat och smörjt in mig med min body spray som luktar himelskt! Oj vad pedant jag lät haha! Men har lagt mig i sängen nu och ska kolla glee och äta lite knäck. Myyys. I morgon efter skolan sticker jag till väla med Nicci, Ida och Annie och sen sover vi hos Annie! Och på lördag ska jag hem till Maria och ha mystieriet på greveholm maraton med henne, Hilda och Maria. Fullt upp hela helgen! Nu ska jag läsa kapitlet på vår bok om Hilda har skrivit, är det skrytit av mig och säga att den är skit spännande? Äh, det skiter jag i! Den är awesome hehehe,  Sov gott, kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0