sammanfattning av 2011

2011-12-31 / 16:50:03 / writings / 0 kommentarer
2011 har varit ett fantastiskt år på många sätt! I mars var jag I London, shoppade och massa. Och kollade på Justin. Världens bästa. Sen blev det sommar, jag blev tillsammans med Daniel som jag var så kär i haha. Och klassen åkte till bakken. Men allting måste ha ett slut, även sjuan. Skolavslutningen gick snabbt och efteråt sov jag, Jozzan, Annie och Nicole här hemma. Vi hade det super, lyssnade på massa glee musik osv!
Jag åkte till kroatien med familjen, suuuper fint och mysigt! Senare följde jag med Ebba och Melker till göteborg, var på liseberg, sov i stuga osv. Sen vidare upp till dalarna där vi sov i stuga, badade, var på djurpark och hade allmänt mysigt!
Tillbringade också många dagar på stan/stranden med vänner och familj! Var även på hbg festivalen med Ebba och melker, såg Ulrik Munther och hade roligt!
Sen började åttan, och det var super roligt redan från första dagen! Allting lika välkomnande. Åttan är nog den bästa årskurs jag har gått i hitills, super.
Jag + alla andra tjejer i klassen förutom Anna sov hemma hos mig och skulle ha twilight maraton men det blev mest massa bus, skratt och snack istället! Det var i alla fall super roligt! Sen har vi varit sjuka på lektionerna sen dess, skrik och skratt!
Jag sov över massa med kompisar osv!
Senare var det ju lucia då, jag var tärna. Jätte roligt, verkligen! Jag var på väla med Nicci, ida och Annie sen sov vi hos Annie. MYS! Jag har fått Buffy, alltså katten. Jag fick mina första betyg och det var väl ganska bra! Ganska nöjd. Sen var det då julavslutning, sjöng mistletoe with the girls! Gick hur bra som helst och var jätte roligt! Och sen var det jullov, julafton och ja! Har sovit över med Jozzan, Ebba, Hilda och massa annat! Det är väl min sammanfattning av 2011. Ganska kort för ett helt långt och roligt år men aja!
2011 har varit grymt jävla awesome, så kan jag sammanfatta det i ett enda ord!


väldigt fina videoklipp, haha! Minnen för livet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0