shout me out of the sky

2011-12-24 / 21:15:45 / Allmänt / 0 kommentarer
om jag är glad? ATT JAG ÄR! Åh, fick min älskade hemmastudio. Är sååå glad! Fick även lite annat då av alla andra. Förutom det på bilderna fick jag en jätte fin ring och ett jätte fint halsband, en fin prynadsängel och en skit fin spegel! Ska ju fira jul med mamma på måndag också, vet inte alls vad jag ska få av henne. Längtar tills vi ska till malmö också, ska lett in i ScFi bokhandeln, har typ 2700 kr. Hehehe.
Och inte nog med alla underbara julklappar, så fick jag även reda på att jag ska få Buffys kors som hon har i serien, eller inte just det men ett likadant. Men det hade inte kommit än! Fan vad jag är happy! Hoppas ni andra har haft en mysig och rolig julafton. Vi hörs i morgon, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0