2011 lista.

2011-12-31 / 15:10:05 / olika listor. / 0 kommentarer
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag var I London och var på en Justin konsert. För och främst. Sedan var jag även i Kroatien. Sen var jag i dalarna med Ebba, Melker, deras pappa och deras pappas kompis. Och jag var på bakken med klassen. Detta året har varit fantastiskt! ♥

2. Höll du några av dina nyårslöften?
njaaa.... nej.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nepp!

4. Dog någon som stod dig nära?
Inte nära, men en i min släkt dog. R.I.P ♥

5. Vilka länder besökte du?
England, Kroatien, Tyskland, Danmark. Tror det var dem.

6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Nej egentligen inte, 2011 har varit ganska perfekt nästan.

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
16-18 mars, 20 December, kommer inte ihåg när jag var på liseberg, kroatien och bakken med klassen. Men det kommer jag också alltid minnas! ♥

8. Vad var din största framgång 2011?
Att jag vågade stå på scen, att jag nästan har kommit över min scenskräck. Och att jag äntligen har tagit tag i träningen!

9. Största misstaget?
Det måste nog vara att jag inte shoppade mer i London, eftersom där var så sjukt billigt. Men också att jag inte har typ skänkt pengar till typ välgörenhet. Ska fråga mamma om jag får bli sån världsförälder, ni vet?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ryggen!

11. Bästa köpet?
Alla mina serier, filmer, böcker och skivor jag har köpt!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
serier.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Justin konserten. Alla mina vänner. Att alla mina vänner är så förstående och stöttade. Det är inte alla som får såna vänner så det är jag sjukt tacksam över.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Justin Bieber - love me.
Glee - we are young.
Glee - jessies girl.
Glee - Forget you.
Glee - don't stop believing
sean paul - hold my hand
sean kingston - we like to sleep all day, (and party all night)
taylor swift - breathe
Glee - I feel pretty/unpretty.
Justin bieber - come home to me.
Cody Simpson - on my mind.
One direction - what makes you beautiful.
Buffy - theme song.
Rihanna - we found love.
Glee - valerie
Justin Bieber - baby
Justin bieber - mistletoe
Justin bieber - santa claus is coming to town



15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var nog gladade detta året!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag vet inte riktigt. Tränat mer kanske. Och umgåtts mer med vänner.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sovit, haha.

18. Hur tillbringade du julen?
Hemma hos pappa med farmor och farfar och Saras släkt...

19. Blev du kär under 2011?
Ja, det kan man säga.... mer än en gång. Vilket inte alltid slutar så bra men det är bara att leva vidare. Det blir ju bra till slut, right?

20. Hur många one night stands?
hahahaha, inga!!

21. Favoritprogram på TV?
nejmen tjabba. Pretty little liars, glee, buffy, angel, vampire diaries, american horror story, ghost whisperer, O.C, gossip girl, one tree hill, the lying game, ringer, mysteriet på greveholm, desperate housewives, the secret circle, How I met your mother. Sen säkert fler. Blev en riktig serienörd detta året!

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hatar ingen. Men ogillar, ja.

23. Bästa boken du läste i år?
Cirkeln.

24. Största musikaliska upptäckten?
One direction, glee cast, Adele, Katy Perry. Enligt mig då.

25. Något du önskade dig och fick?
Typ, allt.

26. Något du önskade dig men inte fick?
En resa till London i julklapp.

27. Årets bästa film?
BREAKING DAWN! Och typ grown ups, så jävlaaa rolig!

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag vaknade av sång från min familj, senare kom några i min släkt och vi åt tårta och sånt mysigt! Sen åkte jag iväg och köpte ett bord och en fåtölj till mitt rum.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Typ... find the right guy.

30. Vad fick dig att må bra?
Kompisar, musik, serier, filmer, London.

31. Vilken kändis var du mest sugen på?
JUSTIN BIEBER! Harry Styles, Keegan Allen, Spike, Louis Tomlinson, Liam Payne. I'm kind of crazy I know...

32. Vem saknade du?
Ingen.

33. De bästa nya människorna du träffade?
Alltså jag har ju träffat dom förr, men inte varit jätte bra vänner med dom. Så typ, Maria, Hilda, Ingrid, Ida. Alla tjejer i klassen har kommit varandra ganska nära. Förr var det typ Kvidinge vs. Åstorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0