what doesn't kill us makes us stronger

2011-12-22 / 18:30:31 / Allmänt / 0 kommentarer
Dan före dan före doppardan. Hur känns det då? Julafton om två dagar och fortfarande ingen snö ute. Verkar som om vi får en snölös jul. Tråkigt!
Idag har jag varit med pappa hela dagen och hjälpt honom packa riskakor, te och något annat som ska levereras till kina. Fick hundra kronor i timmen så nu är man 700 kr rikare! *happy*. Fast pengar är inte alls, såklart. Men allting roligt att tjäna egna pengar. Senare slocknade jag på soffan på hans jobb och sov tills vi skulle hem. Var så otroligt trött och är det fortfarande, har bara sovit tre timmar i natt.
Har ont i hela kroppen också och känner mig jätte skitig, så ska nog snart hoppa in i en dusch och sen lägga mig och kolla på DH.
Åt på amadeus innan vi åkte hem också, pappa blir som ett barn på julafton när han äter kebab därifrån. haha! Puss sålänge ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0