When things gets ruffy, just hinds behind his Buffy.

2011-12-14 / 16:05:53 / Allmänt / 0 kommentarer

Hej sweeties! Kom hem runt halv tre tiden, skolan gick bra och idag sattes betygen... shit. Känner mig ganska nevös kan jag ju bara säga. Har inte precis skärpt mig så bra i skolan på sista tiden? Måste bättras!
Kollade i alla fall lite på tv när jag kom hem sen gick jag ut och sprang i regnet, det var.... eh, uppfriskande. Nej men det var skönt förutom regnet!

Ska snart äta, kyckling. Gooottt, älskar chicken. Trodde jag skulle kunna kolla glee ikväll men nej det har inte laddat ner :( FML.
Men nu ska jag skriva ett kapitel på vår bok, sen har jag kommit på en jätte bra ide till en ny novell också, yey. Puss ♥

en sådär jätte fin bild (ellerinte) som Maria tog... måste verkligen fota massa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0