baby let me love you now.

2011-02-21 / 10:47:50 / Allmänt / 0 kommentarer

Godmorgon solstårlar!
Vaknade vid halv tio idag och gick direkt upp och satte på pretty little liars, har börjat se det online nu för det funkade inte och ladda ner och massa sånt, men episode 16 & 18 funkade inte, fan! Så jag får väl vänta tills dom går att ladda ner... har för mig att där ska komma en säsong två också, eller det måste det göra för i avsnitt 17 är det långt ifrån att dom har listat ut vem som är "A" och där är bara 18 avsnitt ;)
I alla fall, idag blir det Ebba.. tänkte fråga henne om vi ska sova här istället för jag tror min mamma och brödrar ska sova hos min mormor, och hur roligt är det inte att vara själv i en hel lägenhet och kolla på massa skräckisar? Scary men roligt :)

hahaha.
Skriver sen, kramis. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0