biebers chey' ♥

2011-02-12 / 15:22:00 / Allmänt / 1 kommentarer

tjabba!
Har precis kommit hem från att ha varit på city gross, kollat på vårt nya hus och på maxi.
Vi fick sticka till maxi också för dom hade inte sushi på city gross, så ska snart äta lite sushi, sen ikväll blire tacogratäng och massa sånt gott.
Sen fick jag en fucking röv information idag, vi ska sälja znobben , alltså jag vet fan inte hur jag ska klara mig? :(
För han är liksom två år, vi är ute med honom 4-5 gånger om dagen och han bajsar ändå inne? Alltså det är helt sjukt... men jag älskar dig fede mycket znobben, fyfan... kommer aldrig klara detta, sitter fan och bölar just nu och vi har inte ens sålt honom än...
kramis.♥

Kommentarer
Postat av: ebba.

oh, så tråkigt! Du vet att jag finns gumman! :( <33333333333333

2011-02-12 @ 15:25:11
URL: http://pasionforfashion.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0