blev inte alls nöjd med håret...

2011-02-25 / 22:46:35 / Allmänt / 0 kommentarer
nu har jag fönat håret och allt så, alla säger att det blev snyggt men jag blev inte alls nöjd, tryckte att det blev gult och sånt skit men aja, ska kanske färga det lite ljusare på söndag, vågar knappt eftersom det sliter sjukt mycket! Men ska i alla fall sätta mig i soffan och kolla på tv och äta godis nu, mys! Hörs i morgon, sov gott. Puss.

rea inne på ur och penn ju, så man fick det billigaste paret på köpet så tog ju såklart tre.


Ebba och jag gillar denna tröjan riktigt mycket, hon köpte den förra gången vi var på väla men jag hade inte råd, skulle ha den i svart men den fanns inte kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0