Dag 1 – En bild på mig + 10 fakta om mig.

2011-02-12 / 10:51:19 / Allmänt / 0 kommentarer


- jag lever för musiken, det är det bästa som finns.
- utan mina vänner skulle jag inte varit kvar här, dom håller mig uppe varje dag, utan dom är jag ingenting!
- jag är en riktig sms nörd, mamma brukar klaga att jag får sms typ 6 på morgonen ibland, när det är helg.

- jag svarar typ alltid när någon ringer, smsar eller så, min mobil är aldrig avstängd!

- jag kan spela ungefär 10 låtar på gitarr.

- Jag vill vara Buffy så jag kan vara tillsammans med spike, hihi.

- fast jag inte pratar om det längre, så vill jag fortfarande blir en vampyr! ;)

- jag hatar när folk pratar bakom ryggen på mig, om ni inte gillar något med mig kom till mig och säg det isåfall och inte till mina kompisar, för tror du inte att jag får reda på det när du säger det till mina kompisar?

- jag haaatar min svenskalärare, vi är typ fiender, haha. Brukar typ kaxa emot henne och sånt hela tiden, höll på att bli utslängs i fredags...

- får jätte mycket beröm för min sångröst, tycker inte alls jag sjunger så bra, men litar på mina vänner så fine. Haha en på twitter har till och med sagt att hon typ är mitt fan? hahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0