Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar / dag 5 - något jag vill ha mer än nåt annat just nu.

2011-02-16 / 20:43:42 / Allmänt / 0 kommentarer
Dag 4 – Mina mål/drömmar/önskningar.

Mina mål är att få bra betyg, och att sedan komma in på något gymnasium som jag vill, estetiska eller media. Senare vill jag antingen bli skådespelerska, fotograf eller sångerska. Sen ska jag ha ett fint hus, gifta mig med någon underbar kille och kanske, kanske, kanske skaffa ett barn.
Mina drömmar är att blir sångerska, det är det jag vill mest av allt. Lever verkligen för musiken och hur kul hade det inte varit att få jobba och syssla med det man lever för varje dag? + tjäna pengar på det.
Sen vill jag ju även typ träffa justin bieber, eller helst bli tillsammans med honom med det kommer ju inte precis hända. Nej men gifta mig med en underbar man sen flyttar vi till london eller USA i några och år och bor i ett skit fint hus där. Önskningar tycker jag är typ samma som drömmar?

dag 5 - något jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Något jag vill ha mer än något annat just nu är kärlek, eller egentligen är det en speciell kille, men kan inte skriva det här. Han är perfekt och världens underbaraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0