dag 6 - typ av killar jag faller för. / dag 7 - vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon./ dag 8 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

2011-02-21 / 13:40:28 / Allmänt / 0 kommentarer
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.
Jag faller för lite mystiska killar, typ som vampyrer och sånt... nu vet jag ju inte precis om vampyrer finns men aja. Sen faller jag även för killar som spelar gitarr och sjunger, tycker det är sjukt sexigt, haha ;)
Nej men killen ska ha hyfsat långt hår, inte snaggat sen typ helt bruna ögon.



Dag 7 – Vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
först och främst skulle jag jag rest skit mycket, sen hade jag beställt hem justin bieber till mig, och åkt och träffat alla i buffy the vampire slayer. Sen hade jag självklart delat med mig till min familj och bjudit mina vänner på massa saker.


Dag 8 – En dålig vana jag önskar att jag inte hade.
en dålig vana är väl typ att, om jag börjar se en serie som jag tycker är bra, så är jag helt fast. Jag kan inte sluta titta och blir helt beroende. Som med buffy the vampire slayer och pretty little liars, kan inte sluta titta. Och sen när serien är slut liksom, så blir det sorligt...
Men ja, det är nog min dåliga vana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0