I can do it better.

2011-02-18 / 11:21:37 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon på er!
Vaknade vid nio idag, gick typ direkt upp till datorn och satte på pretty little liars, shit vad bra den är! Riktigt spännande, har sett hela första säsogen nu, så ska börja på andra säsongen, ettan slutade skiit spännande!
Ska snart börja göra ve mig i allafall, pappa kommer vid två och kör oss till malmö, sen ska jag in i den butiken som säljer buffy the vampire slayer season 8 i serietidning. Sen ska jag nog köpa converse i malmö också, sen äter vi lite och så sen blir det disney on ice, mysigt! :)

räkna med ganska trång uppdatering idag, men bloggar så mycket jag kan innan vi åker sen blir det något inlägg från mobilen! Kramis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0