I can see us together on top.

2011-02-14 / 17:02:47 / Allmänt / 0 kommentarer
hallåhallå.
har precis kommit hem, och ätit en köttbullebaugette, jag & daniel älskar dom, yeah.
hade först selle med daniel till oj, sen mötte jag min mamma där , sen gick vi in och handla... skulle egentligen vara nyttig denna veckan, lycka till säger jag bara, mamma har köpt tårta till ikväll, bara för det är alla hjärtans dag, haha...
Fick förresten en jätte gullig parfym av mamma i alla hjärtans dag present, luktar skit gott också, som tuggumi! ♥
Måste typ plugga snart, engleska orkar inte alltså, men aja det måste göras.





lägger in dagens outfit och så snart, kramis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0