I just can't belive ...

2011-02-19 / 14:05:16 / Allmänt / 1 kommentarer
nu ska jag snart sticka till sporthallen, skulle be farfar kör mig men dom var inte hemma men aja, jag kan gå.
vet inte hur uppdateringen blir idag och förlåt för det, vet att den har sugit på sistonde men var väldigt mycket just nu. Försöker blogga så mycket jag kan, men ibland kan det vara svårt och det pressar mig som fan, det är alltid : måste blogga, måste blogga.
Men jag skriver när jag är hos josephine, I think. Annars ska jag försöka blogga från mobilen, ha en bra dag! kramis♥

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej, allt bra idag? :) :D



Jag undrar om vi kanske ska följa varandra via bloglovin? ^.^



Ha en bra dag

2011-02-19 @ 15:44:42
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0