Kände för och skriva av mig lite'♥

2011-02-13 / 09:49:00 / Allmänt / 0 kommentarer
alla känslor tar över, dom bara strömmar över mig. Hur gör man när man är total förälskad i en person som man kanske inte kan få? Gå vidare? Nej, det går inte...
Han har världens finaste ögon, och det där snea leendet, åh jag dör när jag ser det!
Ögonen som tittar rakt in i mina och leendet som går rakt in i hjärtat, gillar du mig eller är det bara jag som läser fel tecken?
Jag kan ta chansen och förlora vår vänskap, och kanske få det jag vill ha, eller så läser jag fel tecken och vår vänskp är förstörd, eller så kan jag skita i det och bevara vår fina vänskap.
Vi har gjort så mycket roligt tillsammans, skrattat och haft roligt.
Jag har aldrig kännt såhär för någon annan förr, han är min första kärlek.
Men kärleken är så komplicerad, och eftersom den är det så blir hela livet så svårt, önskar att det bara kunde va som i filmer, alltid lyckliga slut.
Men vi lever inte i en film, därför blir det inte alltid lyckliga slut, ibland, ibland inte.
Han är den absolut finaste jag vet, och han kommer alltid finnas i mitt hjärta vad som än händer.
Jag älskar dig'♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0