My first love broke my heart for the first time...

2011-02-22 / 21:06:39 / Allmänt / 0 kommentarer
Har precis tagit en bit kladdkaka, ska sitta på mitt rum och tröstäta hela kvällen, haha. Är riktigt jävla deppig för en sak, kärlek såklart. Men kan ju inte precis skriva det här ;)
Håller på att ladda ner avsnitt 18 av pretty little liars, har äntligen hittat det så ska väl sätta på det sen också.
kramis ♥

jag älskar dig sis och jag är så jävla glad över att jag har dig, världens bästa vän. Tack för att du alltid är här för mig och ställer upp. Och tack för att du alltid lyssna vad det än gäller & stöttar mig igenom saker, muntrar upp mig när jag är nere och ja allt! Du och jag förevigt syster ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0