awesome.

2011-02-19 / 10:18:05 / Allmänt / 0 kommentarer
godmorgon!
förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag hade verkligen inte tid. Och jag orkade inte sen när jag kom hem, typ vid halv ett tiden.
Idag blir det hem till anya, sen ska jag, buffy och annie sova där hemma, haha vi fyra, flumm på högsta grad alltså!
Men det var faktiskt jätte roligt där, alltså jag älskar ju typ disney och sånt och jag har alltid gjort. Sen älskar jag ju skridskr så det är ju en perfekt kombination. Tog nästan 1000 bilde där, haha satt och spamma med bilder hela tiden... Fast innan det började så köpte jag ju mina buffy tidningar, mamma var så snäll så jag fick köpa två, hon bara: ja det är väl lika bra när vi ändå är här? jag : JA!
haha, så nu ska jag läsa dom, kommer sitta helt fastklistrad...
i alla fall, efter det åt vi på kinaresturang, skit gott! Chinese! :D:D sen började det och så, så typ hadlade vi lite godis och sånt, skriver sen igen, kramis. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0