When I hear my favorite song I know that we belong♥

2011-02-26 / 21:36:02 / Allmänt / 0 kommentarer

har sköljt ur färgen, duschat, fönat håret och sånt nu. Det blev faktiskt bra, typ mörkt med röda, ljusa och ljusbruna slingor, fin faktiskt. Skönt att det blev bra nu denna gången, satt med hårinpackning i en halvtimme också sen klippte min mamma min toppar, hon har ju typ varit frisör så hon kan sånt. Så nu känns håret "friskt" och "levande" igen! :)
Sitter med mina nya mjukisbyxor och philipes tjocktröja nu, den är riktigt skön så jag har typ tagit den av honom, haha ;)
Visar bilder på min nya tröja och mjukis byxor i morgon, vid fyra tiden i morgon blir det bio med familjen, grymt mysigt.
Nu ska jag sitta här och kolla ett tag, skriver senare! puss♥

haha så gammal bild! :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0