Znobben, fan jag saknar dig älskling♥

2011-02-17 / 17:46:49 / Allmänt / 0 kommentarer
har precis ätit, riktigt gott var det. Älskar kåldolmar. Ska snart fortsätta med mitt rum, förlåt för ganska dålig uppdatering idag, men jag har varit lite ledsen hela dagen också, pågrund av znobben... saknar honom som fan!:(
Sitter och lyssna på james marsters nu, hans fina och mörka röst lugnar alltid mig.
lägger in dagens outfit och allt sånt sen... ska ju vara ledig i morgon, ska ju till disney on ice, och vi åker härifrån vid ett tiden typ, men kommer ändå gå upp hyfsat tidigt, vid halv nio kanske. Kramis ♥

jag älskar dig gossen, du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma dig! Kommer hälsa på dig varje helg jag är hos pappa! Vet inte hur jag ska kunna gå vidare utan dig alltså... har fan bölat två gånger bara idag . Allt vi har gjort och alla gånger du har legat i min famn och ja, när du har kommit till mig när jag var ledsen och tröstat mig. Men idag när jag satte mig på golvet och grät så var det ingen znobben som kom fram till mig. Fan älskling, du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig!
jag älskar dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0