All the way from Lima Ohio, THE NEW DIRECTIONS!

2011-07-23 / 10:12:24 / Allmänt / 0 kommentarer
Godmorgon... igen.
Blev inte mycket sömn innan för jag kunde inte riktigt somna om så till slut gav jag upp. Sitter i min säng nu och snackar med josephine på facebook, blir inte att jag sover med henne i natt... synd :( Men vi sticker till helsingborgsfestivalen på torsdag där vi ska se Ulrik Munther sen sover jag hos henne efter. Frågade Ebba & Melker innan också om de vill sova hos mig i morgon, hos min pappa för han är inte hemma och då blir det hela huset för oss själva! YEAH! Men de är ju på bmx tävling så de har inte svarat än... men vi får se. Kramis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0