Boy I love, boy I love you.

2011-07-07 / 23:16:08 / Allmänt / 1 kommentarer
nu har jag precis badat och sitter med hårinpacking i håret ju nu. Märkte att klockan är lite över elva, shit vad tiden går fort. Märkte att silvershampoot var helt blått så blev lite rädd, haha. Ikväll (inatt) ska jag bara kolla på angel, ska nog försöka sova ganska tidigt eftersom jag ska till Ebba och Melker i morgon igen och ska upp typ vid elva... Satte upp alla posters innan och småbilder + satt upp min twilight kalender. Ska möblera om på mitt rum nu någon dag också, hihi. Förlåt för dålig uppdatering... som sagt. But i'm trying! Läste även att det är två år sen justin bieber's one time kom ut, vilket innebär att jag har varit belieber i två hela år! ;) Skriver i morgon bitti, puss på er.


Kommentarer
Postat av: Jozzan

Du, kan du inte filma dig när du sjunger don't stop beliving?





Älskar dig izza!

2011-07-08 @ 00:40:45
URL: http://www.josephiiiineberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0