Cause I swear, this is true.

2011-07-22 / 09:54:53 / Allmänt / 2 kommentarer
Godmorgon!
Vaknade i morse av att min lillebror kommer in på mitt rum och säger att jag ska gå ut med hundarna. Så gick gå upp ur sängen och ut med dom. Bestämde med Ebba att vi ska ta bussen till stan vid 12.22 , blir lite senare vilket är ganska skönt. Har även gjort en ny novell blogg eftersom jag glömde hotmailen på den gamla, men det är exakt samma novell, bara att det är på en annan blogg och ett annat namn. Ni hittar den här: www.MagicinLondon.blogg.se! :)
Håller även på att skriva ett nytt kapitel så läs senare, puss!♥

Kommentarer
Postat av: annie smedhaugen

heeej jag bara älskar din novell längtar efter nya kappitel hela tiden ;) ett stort + :P kram saknar dig <3

2011-07-22 @ 13:05:16
URL: http://anniedessire.devote.se
Postat av: annie smedhaugen

heej ville bara säga att jag älskar din novell super bra ;) ett stort + :P kram saknar dig <3

2011-07-22 @ 13:10:11
URL: http://anniedessire.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0