dag 4 - What’s your least favorite episode?

2011-07-04 / 11:24:15 / olika listor. / 1 kommentarer

Det är ju plågeri att jag ska behöva välja något avsnitt som jag inte gilla... Jag älskar ju alla avsnitt, jag älskar ju liksom allt med glee? Men om jag nu måste välja så blir det nog, 1x19. Det är typ ganska långtråkigt och inte alls lika bra som dom andra. Och han ryan bryan eller vad han heter som är med i det avsnittet är sjuukt retlig! haha. Men sen samtidigt är det jävligt bra, rachel försöker hitta vem som är hennes mamma och så. Men ja, det får ändå blir det...


Kommentarer
Postat av: Jozzan♥

nu är det så hära Izabelle♥

jag vill byta design, Kan du vara lite gullig att hjälpa mig!!!♥

jag klarar det inte alls, asså, Jag får bara damp annars!



Älskar dig mest syster!♥

2011-07-04 @ 14:50:08
URL: http://josephiiineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0