ebba gästbloggar. www.eebbastjarnqvist.blogg.se

2011-07-15 / 21:41:49 / Allmänt / 0 kommentarer
hej alla izzas läsare! Izza är ju utomlands och mitt internet har inte fungerat så har inte kunnat gästblogga förän nu. Saknar iallfall izza sjukt mycket och hoppas hon hare jättebra! Har inte mycket mer att säga. Älskar dig enormt mycket izza, och du är verkligen som en riktigt syster till mig! Vi har jättemycket minnen. SÅ många. Vi träffas nästan lika mycket som riktiga syskon och vi har varit vänner i runt sju år! Vi har hinnit göra grymt mycket tillsammans! Och jag är verkligen mig själv när jag är med izza. Finns ingen som jag är så mycket mig själv som med izza. ha det bra nu alla! Och ni ska veta att izza är världens bästa och roligate vän som finns! babooooo! puss!

haha ja. Början av 2009. Och då var vi redan som systrar ju! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0