Goodbye to you, goodbye to everything I thought I knew.

2011-07-23 / 16:09:17 / Allmänt / 0 kommentarer

Jag har tänkt på en sak... ni vet min svenska lärare jag hade innan? Jag hatade ju henne och hon hatade mig haha. Typ hon berömde aldrig mig, jag fick alltid skit och sånt. You know huh? I alla fall, hon ska ju vara mamma ledig nu och då har jag börjat komma överens med henne, typ fick jätte mycket beröm för min novell jag skrev, hon typ bara "Den var jätte bra Izabelle, jätte bra skrivit, fortsätt så!" och sånt haha. Aja, roligt för er att läsa right? ;) Nu sticker jag snart, eller något. Bloggar när jag är framme. Puss på er ♥

hotellrummet, haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0