hanna som bloggar♥

2011-07-22 / 18:53:34 / Allmänt / 0 kommentarer
som ni kanske redan vet så är izza på bio med Ebba & melker, Hon har inte sagt att jag ska blogga, men jag gör det ändå, så ja, Hoppas att filmen är bra, Dom kollar ju på harry potter (stavning) jag hatar dom filmerna, fattar inte hur hon kan kolla på dom;d hahah! men i alla fall, Som ni kanske redan vet så ska izza hem till mig i morgon;d äntliugen så får jag träffa henne igen;d sjuukt längesedan, Så ja, Hon kanske sover hos mig också, & izza, glöm inte din kamera för faan, vi ska ta sjuukt många bilder;d eller så komemr vi bara snacka och inte göra så mkt mera, Jag kommer ser till att vi fotar mkt i alla fall, Vi kanske skulle bada hemma hos hennes pappa också, menmen, Nu så ska jag inte skriva mera, izza kommer ju självklart att blogga innan hon sticker hem till mig ;d  & hon kommer att blogga när hon är hemma hos mig också;d HA DET BÄÄST SÅ LÄNGE SÅ BLOGGAR IZZA KANSKE IKV OCKSÅ, det märker ni ikv!
PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0