Hanna som gästbloggar igen (izza, sola lite för mig med)

2011-07-13 / 17:23:01 / Allmänt / 0 kommentarer
hej!
så innan att izza hade bloggat, Men det var igår, så jag får väll blogga till henne idag då,
Just nu ligger dom säker & badar eller något, menmen. Jag vet att det inte är roligt att läsa när någon gästbloggar, För att det är inte samma sak, Jag skriver inte lika bra osm izza gör;) hahah!
Hoppas att hon har det bra i alla fall, Izza kommer hem på onsdag eller något sånt, Jag vet inte.
jag måste bara säga att jag älskar izza sjukt mkt, Alla våra minnen som jag aldrig kommer att glömma,
Jag kommer ihåg första dagen på PS, Vi blev vänner nästan direkt, hahah! Asså shiit ändån liksom vi ska i åttan , Jag kan kappt tro det:d^^
Izza kanske bloggar, Från hotellet hon är på, :d
nej men nu så ska jag fixa lite med min egen blogg,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0