Hiss & Diss.

2011-07-01 / 17:04:11 / Hiss & Diss / 0 kommentarer
Sena sommarkvällar.
Säg vad ni vill, men jag älskar sena sommarkvällar med kompisarna! Typ sitta ute skitlänge och bara ha det mysigt!

Serier.
Ni måste hålla med mig om att serier är mycket bättre än filmer? Du får ett avsnitt i veckan liksom + flera säsonger med kanske 22 avsnitt i varje. Tänk en film är bara en och en halv timme sen finns det liksom inte mer av den.

London.
Älskar London, det är så himla roligt där! Man känner sig så fri där och åh det är så underbart. Jag kände mig riktigt hemma där alltså, hehe. Älskar bara det så grymt mycket. Om ni inte har varit där så åk dit!

Låtarna Sture-P & Fest hos Mange.
Alltså dom är så jävla dåliga! Peter kan inte ens sjunga och verkligen inte han som sjunger "Fest hos mange" heller. Usch nej, lyssna på riktig musik istället!

Kärlek.
kärlek suger verkligen just nu. Det är bara så hiiiimla komplicerad!

När det är varmt och helt plötsligt blir kallt.
Typ om man åker till stranden så är det skit varmt men sen helt plötsligt börjar det blåsa och bli helt kallt när man är där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0