Jessie is friend, yeah I know he's been a good friend of mine.

2011-07-02 / 21:33:22 / Allmänt / 0 kommentarer
Hej på er peeps!
Förlåt för att jag inte har bloggat, men stack till torpardagarna vid tre sen mötte jag upp jozzan där. Det var jätte mysigt och roligt. Åt munkar, kinamat, flummade runt och åkte karuseller! Sen vid sju gick vi hem till min farmor och farfar som hade "fest" och var där ett tag. Sen stack vi ner i byn igen för vi skulle höra Oliver uppträda med sitt band. Men då börjar det ösregna, blåsa skit mycket och åska. Så när vi satt i öltältet vid scenen börjar typ scenen rasa för det blåser så mycket. Så kommer en polis till oss och bara "ni får börja gå ut nu lugnt för tältet kommer rasa." Så vi blev ju såna rädda och får panik haha. Träffade på Ebba, Melker & Eve där ett antal gånger också. Sen fick vi springa till stationen i ösregn där jozzans syrra skulle hämta oss och köra oss hem. Så nu sitter jag hemma och har precis bytat om och dricker vatten haha, puss.
justin bieber tröja - 120 kr.
eclipse filmen - 40 kr.
eclipse kalender - 30 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0