Landslide brought me down.

2011-07-03 / 21:36:21 / Allmänt / 0 kommentarer
hej på er !
Förlåt för uppdateringen men har varit på torpardagarna, det är ju trots allt Åstorps största grej haha. Åkte ner vid tov med min familj och sen stack jag hem till Ebba vid två när hon hade vaknat, sen stack vi ner igen vid tre. Åkte karusell, åt munkar och så! Sen hämtade pappa mig och vi åt kinamat och så. Och nu är jag hos mamma och sitter med färg i håret, jepp ska prova färga det blont igen, eftersom mitt hår var grönt.
Sen ska jag kolla på twilight och glee med familjen, hörs i morgon! Puss

Bilden fuckar, köpte ett skal till ipoden. Visar i morgon om bilden funkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0