Oh Romeo, where do you have your Juliet now?

2011-07-25 / 23:33:39 / Allmänt / 0 kommentarer

Tjubba!
Förlåt för att jag inte har bloggat men såg att jozzan hade gjort det, tack syster! Och jag älskar dig med sjukt mycket! ♥
Har i alla fall varit i stan med familjen idag, vi kollade på harry potter... igen hihi. Nej men de skulle gå och se den för de hade ju inte sett den så jag hänkade på. Orkade liksom inte sitta hemma och mögla. I morgon blir det hem till Ebba & Melker sen sover jag nog där! Helsingborgsfestivalen på torsdag, ska dit med Ebba, Jozzan, Nicole och kanske Melker. Nice! Men ska kolla gossip girl nu, vi hörs i morgon! Love uuu guys'! Kramis ♥

haha, aw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0