So be kind and don't lose your mind.

2011-07-16 / 10:31:35 / Allmänt / 0 kommentarer

Kände att jag lika bra kunde blogga nu, de andra är nere och äter frukost så jag gick upp på rummet sålänge och borta tänderna och så. Men dom har fortfarande inte kommit så jag kunde lika bra blogga. Saknar faktiskt Sverige lite... alla vänner och så! Och mamma såklart hehe. Förresten, glee live ska ju komma på film... i USA. Såklart!!! Jag får lite damp på det alltså, USA USA USA. Varför inte Sverige? Men har i alla fall mejlat SF och frågat om dom ska köpa in filmen, så vi får se! Hoppas i alla fall! får inte se det live, och kanske inte ens filmen. Kan kanske dock ladda ner den, se den live eller så kanske den kommer på DVD och beställa till Sverige? Aja, det löser säkert sig! Puss på er sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0