Svar på frågestunden.

2011-07-10 / 19:32:17 / Allmänt / 0 kommentarer
hur kan du vara så fin?
sv; Jo, det var så här. För snart fjorton år sedan var det min mamma, min pappa och sen säng sen vet du nog resten själv! :) Haha nej, men tycker jag har ett ganska simpelt utseénde och inte super söt precis, men tack!

kan du inte lägga upp bilder på hur ditt rum blev nu när du har möblerat om det? :dddd
sv; såklart kan jag det. Har redan förberett, kolla nedan.




kan inte du bli sångerska? Vill höra mer av dig! Du är jätte duktig! :)
puss!
sv; haha jo, I wish. Nej men det är faktiskt min största dröm men tror inte riktigt jag har talangen för det? Men tack så jätte mycket i alla fall, och du? Du kommer få höra mer av mig även om jag inte blir sångerska! ;)

justin bieber favorite girl cover.
vem är din absoluta bästa artist?
sv; Justin Drew Bieber.


Du, kan du inte filma dig när du sjunger don't stop beliving? 


Älskar dig izza!


sv; I've already done it! ;) Here you go :
& Älskar dig med Jozzan!

hade du kunnat vara ihop med en tjej? ;)
sv; Alltså jag får denna frågan varje gång jag har frågestund! Nu säger jag det en sista gång, en gång för alla.
Jag är inte lesbisk så NEJ!

Vad hände mellan dig och din pojkvän?
sv; Han dumpade mig, han sa att han bara älskade mig när vi träffades och inte annars. Hur man nu får det att hänga ihop vet jag inte.


var har du köpt USA bikinin? ^^
sv; www.tyras.se ! :)



kan du inte göra ett inlägg med dom bästa vampyrfilmerna/serierna? :)
Älskar din blogg!
sv; Såklart kan jag göra det! Älskar ju vampyrer så det blir ju bara roligt! :)
Aw, tack så jätte mycket sötis!
Hejhej!
Älskar din blogg! :D♥
Men undrar bara, var hittar du dem röriga bilderna? Ja,hoppas du fattar vad jag menar!

+ Älskar din blogg för du har så mycket bieber!

Älskar han!

sv; Jag hittar dom på lika olika sidor. Du får upp massa sidor om du söker på tex "justin bieber gifs" på google. Du kan söka nästan vad som helst, glee, vampire diaries, oc, osvosv så kommer det upp. Men hittar också på tumblr! :) Tack så jätte mycket! <3
haha jag med, vem älskar inte honom liksom? ;)
alla pratar om glee och gleeK. så klart vet jag vad glee är. Men är inte så insatt i det. SÅ, vad är man om man är en gleek? :)
sv; haha bra du vet vad glee är! Annars hade jag nog fått en chock ;)
Gleek är typ, om man älskar glee jätte mycket så är man en gleek. En glee nörd, som jag! ;)
hur går de med din kille ?:)
sv; hehe vi är inte tillsammans länge...

hur e det med lazy och zpike ? kan du inte lägga in´nya bilder på dom.?
sv; Jo det kan jag absolut göra, men gör det i ett senare inlägg! Och det är bara bra med dom! :)
tipsa om den bästa serien du sett?
sv; det går ju knappt, alla vet väl vilken serie nörd jag är? Men om jag måste välja så får jag nog säga glee och buffy the vampire slayer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0