When I was thirteen, I had my first love...

2011-07-09 / 23:11:34 / Allmänt / 1 kommentarer
hej på er!
Vet att jag sa att det skulle bli bättre uppdatering idag så förlåt, men har värken lust eller tid. Som sagt, det blir så på sommarlovet. Men sitter verkligen så mycket folk inne vid datorn och läser bloggar? Har i alla fall precis kommit hem nu, vi badade till typ nio sen gick vi upp och klädde på oss och så. Sen gick vi hem, så är hos mamma nu men de är hemma. Ska bara mysa med familjen framför glee ikväll, mys! Hörs i morgon bitti, puss.

jag saknar London, super duper mycket!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 01:29:10
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0