You turn out to be the best thing I never had.

2011-07-11 / 11:31:29 / Allmänt / 0 kommentarer

Godmorgon på er!
Vaknade typ precis av att min lillebror kommer in i mitt rum och skriker "VI SKA UTOMLANDS!". Så jag går upp ur sängen helt nymornad och ut i köket där hela familjen sitter och äter frukost (tack). Och pappa säger "vi ska åka utomlands nästa vecka, dagen innan du ska ha din mens". Och jag blir såklart skit förbannad haha! Men sen sa han att vi ska åka redan ikväll, nice nice nice! Vi ska köra bil dit och åka båt, så vi tar båten från trelleborg sen sover man i den och sen kör igen. Så vi är framme i morgon kväll typ. Ska till Kroatien, trodde inte där var så fint och varmt och så men sen kollade jag på google och ändrade mig ;) Puss sålänge ♥

åh, så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0