Anywhere you go, I'll be there.

2011-06-24 / 12:36:26 / Allmänt / 0 kommentarer
förlåt för att jag inte har bloggat förrän nu men vaknade typ klockan elva imorse, sen kollade jag på ghost whisperer och då kommer mamma in och säger att pappa kommer snart. Så jag fick skynda mig upp och göra ve mig. Så nnu sitter jag hemma hos pappa, vi skiter i att sticka till bakken för att vädret är inte det bästa. Så vi ska tillö gröningen istället, typ äta midsommarmat (heter det så?), spela basket, bada och sånt mysigt. Kommer ha datorn med mig men vet dock inte om jag kommer blogga så mycket eftersom det är midsommar och då vill man umgås med sin familj. Men jag bloggar så mycket jag kan, glad midsommar sålänge! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0