At the end of the day I have myself to blame.

2011-06-27 / 13:43:38 / Allmänt / 0 kommentarer
tjabba tjena.
Förstår att ni kanske undrar vad det är som har hänt med mig eller så? Saken är att jag och daniel inte är tillsammans länge, han dumpade mig... vill liksom inte ljuga för mina läsare. Visst jag är ledsen, väldigt ledsen men jag orkar inte deppa för en kille, det kommer komma fler. Jag är bara tretton år. Visst han var den första jag verkligen har älskat men ändå. Så nu vet ni.
Har precis fixat i min garderob och nu håller mina brödrar på att dammsuga huset, visst är vi duktiga? ;) Ska snart städa mina brödrars rum och lite sånt för och göra pappa glad hehe. Så vi hörs efter, puss på er älsklingar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0