dag 29 - Predict something about the next season

2011-06-29 / 08:47:57 / Allmänt / 0 kommentarer

Nu har jag säsong två redan börjat och jag vet ju inte om det kommer sen säsong tre så får ju skriva lite om vad jag tror kommer hända nu i säsong två eftersom det bara har gått tre avsnitt än sålänge. Men jag tror att "A" kommer fortsätta plåga dom, eller jag tror inte jag vet. Spencer & Toby kommer hålla ihop, hoppas jag. Hanna & Caleb kommer bli tillsammans igen... I think. Och Ezra & Aria kommer deffinitivt fortsätta vara tillsammans. Och sen kanske Emily äntligen finner kärleken? Men jag kan bara säga att jag tror att det kommer bli en helt aweome säsong och kanske till och med bättre än ettan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0