dag 30 - What do you love most about Pretty Little Liars?

2011-06-30 / 10:40:02 / Allmänt / 0 kommentarer
Hur svårt är inte detta nu då? Jag älskar ju allt med det. Svårare än så är det liksom inte så ska försöka sammanfatta kort. Kärleken, spänningen, killarna, vänskapen... ja allt, typ! Hur härlig är bara inte denna serien? Det är helt klart en av dom bästa serier jag någonsin har sett och tro mig, jag har sett många! Och till alla er som inte har sett denna serien, måste verkligen göra det! Jag lovar, ni kommer inte bli besvikna. Man blir helt fast redan i första avsnittet. Sen älskar jag hela castet, skådespelarna och författarna. Dom har verkligen gjort ett bra jobb!
Som sagt är man fast i första avsnittet, Spencer som startar ett litet hemligt förhållande med sin systers pojkvän, Aria som blir tillsammans med sin Engelskalärare, Hanna som snattar, Emily som blir kär i granntjejen. Och senare kommer ju allt med "A" igång och då startar den riktiga spänningen! Sen kommer ju även Toby in i bilden och vad kan jag säga? Jag blev förälskad direkt. Sen tror man att Toby och Emily ska bli tillsammans, vilket jag ville eftersom dom passar sjukt bra. Men sen var det även bra att de inte blev det för då hade aldrig Toby och Spencer blivit tillsammans och dom är världens sötaste! Aja, jag skulle faktiskt säga att jag älskar allt med det! Men vad jag älskar lite mer än allt, vet ni vad det är? TOBY SHIRTLESS!
Toby: "I love you so much"
Spencer: "I wanted to say that first"
http://www.youtube.com/watch?v=GJrXnHhRGvk
(kanske det mest underbaraste jag har sett i hela mitt liv)


Jag svimmar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0