did you forget all the plans that you made with me?

2011-06-22 / 07:02:22 / Allmänt / 0 kommentarer

Godmorgon!
Vaknade halv sex imorse av att jag hade hörlurar i öronen och datorn var brevid mig, hade visst somnat igår när jag kollade ghost whisperer. Har provat att somna om men det går ju fan inte, toppen. Får väl kolla på någon serie eller film nu. Håller på att ladda ner andra avsnittet av pretty little liars också som kom ut igår. Om det blir klart nu på morgonen så ser jag fan det, orkar inte vänta tills ikväll. Har ju förresten glömt att berätta hur det andra avsnittet var, det var i alla fall GRYMT! Men vi hörs senare, kanske vid tio någongång, puss sålänge.

haha gammal bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0