Florida and London.

2011-06-06 / 19:39:54 / Allmänt / 1 kommentarer
jag har tjatat på min mamma typ hela dagen att vi ska åka till london och kolla på glee live, och vi kanske ska det... om vi hittar något billigt, hihi... super lycklig typ! Sen var jag ledsen innan för jag inte hittade något billigt, så kallade pappa på mig och jag gick ut till honom, och vi kanske ska till florida nästa år... hur gött liksom? SUPER GÖTT!
Så livet liksom bara dansar fram just nu... men som sagt, inget är säkert än men man får ju hoppas! puss sålänge.
universal studios i florida. <3

Kommentarer
Postat av: Frida

Älskar att åka utomlands! Visste inte att glee gick live

2011-06-06 @ 20:13:16
URL: http://fridajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0