grab a partner, take it down.

2011-06-20 / 21:14:46 / Allmänt / 0 kommentarer

Har precis badat, satt i badet och läste ur min älskade bok, jagad. Älskar dom böckerna, är på femte boken nu och rekomenderar dom verkligen! Speciellt för er som gillar övernaturliga saker, vampyrer och sånt! Den första boken heter "vampyrens märke". Ialla fall, ska snart sätta mig och kolla på justin's film och sen glee. I morgon ska jag tillbringa lite tid med mina brödrar medans min mamma jobbar, vi ska upp till biblan och sånt mysigt. Sen ska jag hämta ut min USA bikini som äntligen har kommit! Kommer inte orka blogga mer idag så vi hörs i morgon bitti, puss på er och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0