hemma från en underbart rolig dag.

2011-06-17 / 17:53:05 / Allmänt / 0 kommentarer
Tjabba people!
Nu har jag precis kommit hem från en otroligt rolig dag på familia med josephine, daniel och hans lillasyster som bara är något år yngre än oss, riktigt snäll! Vi drack slush eller ja jag drack slush haha. Sen fikade vi och kollade runt lite och så, hade bara tre hundra idag för jag får inte mitt barnbidrag förrän på måndag så kanske ska ut igen med jozzan då, yeah! Men köpte i alla fall boken fallen ängel & en tröja. Sen mötte vi min mamma och mina mostrar som också var där och gick med dom lite och så. Tror jozzan sover hoa mig inatt, nice! Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0