Hey... slow down, what do you wan't from me?

2011-06-02 / 00:00:10 / Allmänt / 1 kommentarer
Nu har vi precis följt nicole hem, hon ska till göteborg i morgon och vara där tills på måndag... kommer sakna henne som fan! Men nu ska jag, annie och jozzan sätta oss i min säng och äta godis och snacka, "spela" sanning och konsekvens, hehe. Och sen ska vi se glee! Josephine sitter och säger att jag och annie ska döpa våra pojkvänner till älskling i mobilen haha! Vi hörs mer i morgon... puss!
hahahahah, åh fina ögon! ;)

Kommentarer
Postat av: Jozzan den fkn bästa

men konstigt,

jag är älst, Jag bestämmer ;)<3

hahahahaha!

2011-06-02 @ 01:58:55
URL: http://josephiiineberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0