Hiss & Diss

2011-06-15 / 17:14:10 / Hiss & Diss / 0 kommentarer



sommarlov - åhh, så underbart det är med sommarlov! Det kommer bli det bästa sommarlovet ever!♥


GLEE - Man kan inget annat än och älska glee, det är underbart. Livet blir liksom roligare haha. Dom sjunger ju och dansar och sånt, precis som jag älskar!


Folk som vågar vara sig själva - det är bara så coolt! Att folk vågar klä sig som dom vill, vara vem dom vill vara osv! Jag är som jag vill och kommer aldrig ändra mig om jag inte vill det själv. Take me or live me liksom.




hår - jag hatar att få hår i maten tex, det är så himla äckligt!


rakt hår - eller jag dissar ju inte rakt hår, men när man har lockat det och sen går ut i regnnet så blir det rakt på bara några minuter, sjuuukt störigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0